El director de campanyes de Just Eat o Media Markt, ponent del seminari màrqueting digital del Montsià

Serà el proper dijous 27 de setembre a Sant Jaume d’Enveja

Juan Carlos Expósito, proper ponent.
Juan Carlos Expósito, proper ponent. | Cedida
Redacció
19 de setembre del 2018
Actualitzat a les 14:15h
Després de l’estiu, es reprèn un cop més el Seminari de Màrqueting Digital per a Empreses i Persones Emprenedores, que organitza el Consell Comarcal del Montsià a través de l’Agència de Desenvolupament Local del Montsià. La propera sessió es titula “Exemples i casos reals d’èxits: La posada en marxa d’un e-commerce”, i mostrarà casos reals d’empreses on han posat en marxa projectes on la tecnologia i el màrqueting digital han jugat un paper important.
 
Es parlarà sobre la transformació digital aplicada: de tot allò què passa a l’empresa, de tot allò què hi ha darrere de l’e-commerce. De com descobrir si el producte o servei té demanda a través dels marketplaces digitals, de com arribar a clients que no reaccionen amb la publicitat online o com relacionar el negoci online amb el negoci físic.
 
El seminari tindrà lloc el proper dijous 27 de setembre a Sant Jaume d’Enveja, a la Biblioteca Francesc de 16 a 20 hores.  Anirà a càrrec de Juan Carlos Expósito, que ha sigut director de màrqueting a Just Eat i Verse i també ha dirigit el departament de màrqueting digital de Media Markt. També és consultor i professor de Màrqueting i Comerç Electrònic de màsters i MBAs a The Valley.
 
Aquesta sessió s’emmarca en el Semminari de Màrqueting Digital per a Empreses i Persones Emprenedores que du a terme l’Agència de Desenvolupament del Montsià. Enguany el seminari està composat de 7 sessions de quatre hores de durada cadascuna que es distribueixen durant tot l’any i ha centrat l’atenció en els e-commerce. Més de 30 empreses del territori participen en les sessions.