L'Ajuntament de Benifallet denuncia que bona part de la població fa dos dies que està sense telèfon ni Internet

Es tracta d'una problemàtica que afecta als usuaris de l'operador Movistar, al qual se li ha reclamat en diverses ocasions que solucione el problema

Vista general de Benifallet, en una imatge d'arxiu.
Vista general de Benifallet, en una imatge d'arxiu. | S. Berbís
Redacció
08 de febrer del 2018
Actualitzat a les 18:55h
L'Ajuntament de Benifallet ha denunciat avui que bona part de la població es troba sense connexió telefònica ni Internet des de fa dos dies. Es tracta dels usuaris als quals presta el servei l'operador de telecomunicacions Movistar, propietat de la multinacional espanyola Telefònica. Tot i les contínues reclamacions fetes a la companyia per part de l'Ajuntament, esta no ha resolt encara el problema que "inicialment va assenyalar que es devia a una avaria massiva amb afectació al cablejat i que en les darreres hores ha situat en una avaria a la centraleta que subministra el senyal al municipi", segons explica l'Ajuntament en una nota de premsa.
 
L'Ajuntament reclama ja que es done solució als clients que tenen contractat el seu servei amb este operador recordant que "en ple segle XXI no es poden anar donant excuses que semblen fàcils a simple vista de solucionar". Així mateix, l'Ajuntament es posa a disposició del veïnat per fer arribar a la companyia les reclamacions oportunes per les mancances i inconvenients que ha representat esta situació.