municipal

La Ràpita posa en marxa el procés participatiu de la nova marca ciutat

Es distribueixen postals amb el logotip blau que representa la badia per tal que la ciutadania incorpori els seus dibuixos

Aquells que siguen seleccionats es convertiran en submarques per representar les diferents àrees i regidories municipals

, La Ràpita | 20/04/2017 a les 10:45h
Arxivat a: Política, participació, marca, La Ràpita
Una de les urnes on es poden dipositar les propostes ciutadanes. | Cedida
L’Ajuntament de La Ràpita ha posat en marxa un procés col·lectiu de creació per tal d’involucrar la ciutadania en el desplegament i implementació de la nova marca ciutat que representa el municipi.

Per fer-ho, distribueix a partir d’esta setmana un total de 7.000 postals que tenen dibuixat com a base el semicercle blau representatiu de la badia dels Alfacs, que és el cor de la nova marca, a partir de la qual els ciutadans poden dibuixar les diferents submarques adequades per representar les diverses àrees i regidories municipals. El termini per participar finalitza el proper 5 de maig.

“El que pretenem amb este procés col·lectiu de creació és involucrar la ciutadania en esta marca viva per tal de recollir l’essència de la ciutadania rapitenca, perquè a la fi i al cap es tracta d’una marca que representa al nostre municipi i el caràcter rapitenc també quedarà integrat”, ha afirmat la regidora de Cultura i Mitjans de Comunicació, Èrika Ferraté. Per això, la regidora ha convidat el conjunt de la ciutadania a participar en este procés de forma activa, dibuixant les propostes i dipositant-les als llocs consignats.

Així, les postals ja estan disponibles a les dependències de l’Ajuntament, a l’Oficina de Turisme i als establiments de la Unió de Comerç Rapitenc, on també es podran entregar les propostes un cop dibuixades. A més, se n’han distribuït als centres educatius de la població per recollir també les aportacions dels més joves. Les propostes han de ser simples, sense colorejar (només traçat) i no poden envair el símbol de la badia. Els participants poden publicar les seues propostes a instagram amb els tags #larapitaetstu i @roigcreatius.

L’empresa Roig Creatius coordina este procés creatiu i durà a terme una preselecció de les propostes ciutadanes que siguen convertibles en logotips. Un cop feta la preselecció, un jurat escollirà la selecció definitiva dels dissenys gràfics que es transformaran en les diferents submarques d’esta marca viva.

Les principals àrees municipals a les quals han de representar les submarques són: Atenció a les Persones, Medi Ambient, Cultura, Mitjans de Comunicació, Ensenyament, Transparència, Noves Tecnologies, Esports, Salut, Festes, Serveis, Governació, Mobilitat, Hisenda, Règim Intern, Promoció Econòmica, Joventut, Identitat, Turisme, Comerç, Policia Local, Ràdio Ràpita, Gastronomia i Pesca.

COMENTARIS

TODO SIGUE IGUAL
MASCOTA, 25/04/2017 a les 13:25
+0
-0
Buenos dias:

Veo que nuestro cablido piensa en la poblacion para la marca de la ciudad porque no piensa cuando son cosas mas importantes como por ejemplo cuanto nos costara la campaña de promocion de la estación nautica .Se podran acondicionar calles y no parches en las calles de nuestra poblaciòn realizados recientemente por la brigada
La marca podriamos decir todo sigue igual gobierne quien gobierne solo se mueven cuando hay elecciones
Conesiment

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Una imatge de la visita al parc natural de Luberon, al sud de França. | Cedida
La neu va escampar-se fins i tot per l'espatlla de la femella.
01/01/1970
A través de la cámara web al Port es pot seguir el procés de nidificació i estudiar els seus hàbits i dieta
Vista general del recinte industrial d'Ercros a Flix. | S.Berbís
Foto de família dels onze cellers de la DO Terra Alta que han estat premiats per la guia internacional Gilbert & Gaillard. | ACN
01/01/1970
Cinc dels vins premiats reben la distinció Or Plus amb més de noranta punts
Foto d'arxiu de Jordi Jordan, portaveu de Movem Tortosa. | S. Berbís
01/01/1970
El grup municipal vol saber els motius pels quals el Govern vol impulsar este ens després d'aturar-lo a Lleida
Monument commemoratiu de la Batalla de l'Ebre, a Tortosa. | Josep M Montaner
01/01/1970
L'alcalde de Tortosa nega una crisi de govern i recorda que van ser els republicans qui van fixar la data de la consulta
Vista del capdamunt del monument franquista de Tortosa. | Sofia Cabanes
Vista del capdamunt del monument franquista de Tortosa, entre núvols | Sílvia Berbís
01/01/1970
Rebutgen que es plantege la protecció del monument per raons artístiques
Josep Felip Monclús (ERC) primer tinent d'alcalde de Tortosa. Foto d'arxiu. | ACN / A. Ferràs
01/01/1970
Els republicans es mostren contraris a que el consistori reclame la titularitat del monument
Audiències dels mitjans digitals en català | NacióDigital
01/01/1970
Les dades d'audiència d'OJD certifiquen que el diari continua com el digital en català més llegit per 23è més consecutiu