Vint-i-una empreses caleres s'unixen per promocionar el turisme actiu amb la marca l'Ametlla de Mar Experience

S'ha elaborat un catàleg únic de propostes de lleure i esport perquè els visitants puguen gaudir d’un ampli ventall d’activitats

Pla general dels empresaris i l'alcalde de l'Ametlla de Mar durant la presentació.
Pla general dels empresaris i l'alcalde de l'Ametlla de Mar durant la presentació. | Cedida
Redacció
18 de maig del 2016
Actualitzat a les 18:15h
A bord del catamarà 'La Goleta' al moll turístic del port de l'Ametlla de Mar, s'ha presentat este dimecres al matí l'Ametlla de Mar Experience, una nova iniciativa impulsada per diverses empreses de turisme actiu i de natura amb el suport de l'Ajuntament per a la promoció conjunta de la població com a una destinació turística de referència a la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, segons remarca l’Ajuntament en una nota de premsa.

L'objectiu d'este segell és reunir a les empreses que es dediquen al turisme actiu i de natura i aconseguir millorar la promoció de les activitats turístiques que s’efectuen als seus mercats objectius, com són Barcelona i l'àrea metropolitana i fires internacionals, com per exemple a França.

Amb esta unió, les 21 empreses participants han elaborat un catàleg únic de propostes de lleure i esport perquè els visitants puguen gaudir d'un ampli ventall d'activitats com ara snorkel, caiac, bicicleta, busseig i submarinisme, entre moltes altres; sempre respectuoses amb l'entorn natural i que, al mateix temps, valoren el litoral privilegiat del municipi.

Les empreses volen aconseguir que el turista que arriba a la població acabe fent alguna de les activitats ofertes en el catàleg. "Esperem que el turista que vinga a l'Ametlla no estiga cap dia sense fer alguna de les activitats i volem que marxe amb la sensació que encara té moltes coses per fer", explica Eli Bonfill, propietària d'una de les empreses que forma part del segell.

No volen perdre cap oportunitat, assegura Bonfill, i per això des de l'Oficina de Turisme es lliurarà el catàleg d'activitats a tots els visitants per poder captar usuaris. "Que poguéssim recolzar des de l'Ajuntament una iniciativa tan atractiva és molt útil i molt potent", destaca l'alcalde del municipi, Jordi Gaseni, que ha volgut remarcar la unió de les empreses en la promoció turística de l'Ametlla de Mar.

Inicialment el projecte estava conformat per 8 empreses locals i consolidades dins el món del turisme. Ara bé, amb la creació de noves empreses turístiques amb seu física a la població s'ha aconseguit arribar a les 21 actuals que formen part de la marca turística presentada avui. Actualment ja està disponible el catàleg en paper i en els pròxims dies també estarà disponible la versió digital a la pàgina web de l'Àrea de Turisme de l'Ametlla de Mar.