La botiga La Tero, de l’Aldea, i el Banc d’Aliments, premis a l’emprenedoria i la solidaritat al Baix Ebre

Redacció
16 de desembre del 2014
Actualitzat el 17 de desembre a les 9:31h
Acte de lliurament dels premis als guanyadors de les dos categories.
Acte de lliurament dels premis als guanyadors de les dos categories. | consell comarcal Baix Ebre

La botiga de fruita, verdura i productes ecològics i artesanals naturals La Tero, de l’Aldea, i el Banc d’Aliments de les Terres de l’Ebre han estat enguany els guanyadors del premi a l’Emprenedoria, i el premi a la Solidaritat, respectivament, que atorga el Consell Comarcal del Baix Ebre. Es tracta del reconeixement que atorga l’ens comarcal, d’una banda, a la iniciativa emprenedora i la innovació d’empreses ubicades a la comarca i, de l’altra, al projecte o iniciativa social o solidària destacada durant l’any.

Així, a la categoria del premi Emprenedoria, que atorga un xec de 1.000 € i el suport tècnic i la utilització dels espais comuns del Viver d’Empreses, ha estat lliurat a l’empresa La Tero, que destaca en el seu àmbit per l'aposta per les noves tecnologies i a més organitza una vegada al mes un menjador social per ajudar les famílies més desafavorides amb menús al preu de 3 euros. Enguany, el premi Emprenedoria ha comptat amb la col·laboració de Catalunya Caixa.

Pel que fa al Banc d’Aliments de les Terres de l’Ebre, que s’ha endut un xec de 1.500 €, se n’encarrega de l’obtenció d’aliments provinents del Fons Social Europeu, de la Diputació de Tarragona i d’empreses locals, del repartiment als centres de distribució i de la gestió de tot el procés. En total, l’entitat ha repartit més de 232.000 kg d’aliments, que s’han distribuït entre més de 7.500 persones.

El Consell Comarcal del Baix Ebre ha fet el lliurament dels premis en un acte que ha comptat amb la participació del president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Lluís Soler; el vicepresident de Dinamització Econòmica, Xavier Royo; la vicepresidenta d’Atenció a les Persones, Júlia Celma, i altres consellers comarcals.