Tortosa es promociona a les estacions del Metro de Barcelona

Redacció
23 de juny del 2014
990_1403538687metro
990_1403538687metro


L'Ajuntament de Tortosa ha reforçat la campanya de promoció ‘Tortosa, ciutat del Renaixement. Cultiva l'art de viure!’ amb una acció al Metro de Barcelona, posant publicitat en diverses estacions del centre de la ciutat, com plaça Catalunya, Liceu o Passeig de Gràcia. Els dispositius publicitaris mupis) mostren la imatge dels actors Belén Fabra, Pere Ponce i Sílvia Sabaté amb imatges de recurs de Tortosa i diferents frases que evoquen la seva relació amb la ciutat. La imatge es completa amb informació sobre les dades de la propera edició de la Festa del Renaixement. Esta nova acció promocional arriba després que en les últimes setmanes la mateixa campanya s'haja pogut tornar a veure en diferents mitjans d'abast nacional.

L'Ajuntament, en el marc de les accions que duu a terme a través del Pla de Foment Turístic, cofinançat entre el consistori i la Generalitat de Catalunya, “continua prioritzant la promoció de la ciutat en els mercats emissors més importants”, segons destaca en una nota de premsa.

L'Ajuntament està treballant en altres iniciatives destinades a reforçar la promoció de Tortosa i de la Festa del Renaixement a l'exterior. La propera és el trasllat a Madrid de l'exposició fotogràfica ‘Tortosa i les Terres de l'Ebre. L'esplendor d'una època, d'un riu i d'un territori’, que en les últimes setmanes s'ha pogut visitar a Girona, després de viatjar a Barcelona, Tarragona i Morella.

Particularment sobre la Festa del Renaixement, l'Ajuntament de Tortosa està treballant en una acció de ‘street marketing’ prevista per al 17 de juliol a Barcelona, en la qual participarà una notable representació de grups i elements de la Festa.