Tortosa i Pinell de Brai s'uneixen per promocionar-se a la Costa Daurada

Redacció
20 de juny del 2014
La presentació de l'aliança s'ha fet a Cambrils.
La presentació de l'aliança s'ha fet a Cambrils. | Cedida
La presentació de l'aliança s'ha fet a Cambrils. Foto: Cedida

L'Ajuntament de Tortosa i el Celler Cooperatiu del Pinell de Brai han posat en marxa una campanya de promoció conjunta per tal de donar a conèixer la seua oferta turística entre els visitants de la Costa Daurada, en particular Cambrils, Salou i La Pineda. Es tracta d'una acció dirigida als turistes que s'allotgen en esta àrea amb l'objectiu de proposar-los sortides d'un o dos dies a les Terres de l'Ebre, amb una oferta combinada d'enogastronomia, cultura i patrimoni. 

La campanya consisteix en l'edició de 20.000 fulletons, editats en sis idiomes (català, castellà, anglès, francès, rus i alemany), que es podran trobar durant tota la temporada d'estiu als expositors dels hotels membres de l'Associació Hotelera de Salou, Cambrils i la Pineda, així com en altres establiments i equipaments turístics de la Costa Daurada. Malgrat que és una iniciativa pensada per a desplaçaments de turistes amb vehicle propi, també és accessible a grups organtitzats que viatgen amb autocar.

El material gràfic mostra el celler cooperatiu del Pinell, obra de Cèsar Martinell, deixeble d'Antoni Gaudí.  Tortosa presenta els seus principals actius patrimonials en aquests flyers, amb la Festa del Renaixement com a principal element de promoció de la ciutat.