CrossingLines porta 'Chansons d'amour' a Lo Pati dins del cicle de músiques inusuals OUT·SIDE

El centre d'art ebrenc participa per cinquena edició en el certamen de música contemporània experimental

per Aguaita.cat , Amposta, 22 de setembre de 2020 a les 13:33 |
L'ensemble Crossinglines obrirà el cicle OUT·SIDE amb el concert 'Chansons d'amour' a Lo Pati d'Amposta | Cedida
La música contemporània més experimental tornarà a tenir el seu espai a Lo Pati-Centre d'Art de les Terres de l'Ebre, que per cinquè any consecutiu se suma al festival OUT·SIDE, un cicle de músiques inusuals que organitza la productora OUT·, als principals centres d'art contemporani de Catalunya.

L'ensemble Crossinglines interpretarà 'Chansons d'amour' este dissabte, un concert de quatre peces per a veu i diferents instruments musicals sobre l'amor. S'hi estrenarà 'Go crystal tears, let your burning breath', de la compositora Montserrat Lladó. La peça és un encàrrec d'OUT·SIDE i està basada en un text d'una composició de John Downland per a veu i llaüt, que també s'interpreta al concert. L'entrada és gratuïta però cal fer reserva prèvia.


L'edició 2020 del cicle OUT·SIDE ofereix quatre projectes que giren al voltant de la temàtica de de les cançons d'amor, la música religiosa, la música i els fenòmens sonors associats a idees polítiques i, finalment, la música que es contempla a ella mateixa.

La formació musical que es podrà veure a Lo Pati, Crossinglines, està vinculada a l'Auditori de Barcelona i especialitzada en música contemporània, però que aposta per establir un canal de comunicació entre la música que interpreta, no sempre fàcil d'entendre, i el públic que l'escolta.


La resta de concerts programats al cicle OUT·SIDE són 'Religare' de l'ensemble O vos Omnes, Halil Bárcena i Horacio Curti, a l'Arts Santa Mònica de Barcelona (3 d'octubre); 'Politikón', amb Ferran Fages, Haize Lizarazu i Miquel Vich Vila, entre altres, al Centre d'Art Tecla Sala de l'Hospitalet de Llobregat (17 d'octubre); i 'Itself', amb Cosmos Quartet també al Tecla Sala (24 d'octubre).

 

Participació