La Taula d'Enoturisme de la DO Terra Alta comença a treballar per millorar l'oferta i atreure més visitants a la comarca

Crear una identitat gràfica pròpia i apostar per actes digitals, en el marc de la pandèmia, objectius immediats

Detall de diverses ampolles de vi d'un celler de la DO Terra Alta.
Detall de diverses ampolles de vi d'un celler de la DO Terra Alta. | ACN
Aguaita.cat
02 de setembre del 2020
Actualitzat a les 19:41h
La Taula d'Enoturisme de la DO Terra Alta s'ha reunit per primer cop este dimecres al migdia amb l'objectiu de millorar l'oferta i poder incrementar el nombre de visitants, tant a Catalunya com a l'exterior, que visiten la comarca per dur a terme aquestes activitats. Impulsada pel Consell Comarcal el 2019, els agents socioeconòmics que hi participen volen dinamitzar la Ruta del Vi com a destinació turística i com una de les bases de model de desenvolupament econòmic territorial. Segons dades de la DO, el passat 2019 la comarca va rebre 34.2000 visitants i va comercialitzar 64 activitats enoturístiques –principalment, visites a cellers i tastos guiats- en set idiomes diferents.
De forma immediata, de cara l'exercici 2020/2021, la taula treballarà per crear una identitat gràfica pròpia i apostar per actes digitals, per complir els protocols sanitaris i de seguretat establerts en el marc de la pandèmia de la covid-19.
Integrada per representants del sector públic i del privat, amb representació de la DO Terra Alta, el Consell Comarcal, el Patronat de Turisme de les Terres de l'Ebre i l'Associació de Turisme Rural de la Terra Alta, la Taula es preveu reunir un mínim de tres cops a l'any. La pròxima trobada està prevista quan finalitzi la campanya actual de la verema.

 

Imatge promocional de la campanya de la DO Terra Alta