26
d'agost
del
2020
Actualitzat
a les
19:01h
A partir de l’1 de setembre els veïns i visitants dels municipis de Terres de l’Ebre, a través de l’aplicació WhatsApp, disposen d’un nou canal per contactar amb el seu centre d’atenció primària (CAP) de referència que hi facilita l’accés amb criteris de seguretat i qualitat.
El canal garanteix una atenció i gestió de la petició de l’usuari, amb una resposta àgil en les següents 24 hores de rebre el missatge.
D’altra banda, cal recordar que els usuaris dels centres d’atenció primària de l’ICS Terres de l’Ebre continuen tenint al seu abast els canals habituals existents (telèfon, web, correu electrònic, etc.).
Així, per a fer gestions, consultes o demanar cita al CAP es pot enviar un missatge a través de la pàgina de Programació de visites ics.gencat.cat, al telèfon 933268901 i mitjançant el web icsebre, a l’apartat Contacta http://www.icsebre.cat/wg/contacta/
El canal garanteix una atenció i gestió de la petició de l’usuari, amb una resposta àgil en les següents 24 hores de rebre el missatge.
D’altra banda, cal recordar que els usuaris dels centres d’atenció primària de l’ICS Terres de l’Ebre continuen tenint al seu abast els canals habituals existents (telèfon, web, correu electrònic, etc.).
Així, per a fer gestions, consultes o demanar cita al CAP es pot enviar un missatge a través de la pàgina de Programació de visites ics.gencat.cat, al telèfon 933268901 i mitjançant el web icsebre, a l’apartat Contacta http://www.icsebre.cat/wg/contacta/
El canal garanteix una atenció i gestió de la petició de l’usuari, amb una resposta àgil en les següents 24 hores de rebre el missatge. Foto: Departament de Salut