Amposta posa en funcionament l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i l'Empresariat davant la crisi de la Covid-19

Es poden fer arribar consultes, dubtes o demanar assessorament a través del formulari que hi ha a la pàgina amposta.cat/oficina-covid-19

Aguaita.cat
15 d'abril del 2020
Actualitzat a les 12:37h
Entrada a l'Ajuntament d'Amposta.
Entrada a l'Ajuntament d'Amposta. | Sílvia Berbís
L'Ajuntament d’Amposta ha posat ja en funcionament l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania creada per poder donar assessorament a la ciutadania i el teixit empresarial de la ciutat en la sol·licitud d'ajuts per fer front a la crisi econòmica derivada de la pandèmia de la Covid-19 del propi ajuntament i també altres administracions superiors. Este mateix dimarts s'ha fet visible l'espai de l'Oficina, que estarà gestionada per un advocat contractat amb aquesta finalitat, a la pàgina web de l'Ajuntament.

"Obrim esta finestra directa perquè qualsevol persona, siga com a persona física, com a autònom o com a empresari o empresària, que haja estat afectada per la crisi econòmica derivada de la pandèmia sanitària puga rebre assessorament sobre a quines ajudes es pot acollir per fer front a la situació", assenyala l’alcalde, Adam Tomàs. A partir d’avui, el professional contractat per assessorar ja pot rebre consultes a través d'un formulari de sol·licitud instal·lat a l'espai web de l’Oficina, per poder acompanyar a totes aquestes persones.

A més d'este formulari, a la pàgina web de l’Ajuntament també s’hi poden trobar resums de totes les ajudes que existeixen, tant de les de l’Ajuntament com des d’administracions superiors, així com tots els tràmits necessaris per poder sol·licitar estes ajudes.