Pepet i Marieta inicia una campanya solidària per ajudar la Creu Roja durant la pandèmia

#SeremLliures s'estrena amb un nou videoclip participatiu i ultima un festival solidari, subhastes i marxandatge

Foto promocional dels Pepet i Marieta
Foto promocional dels Pepet i Marieta | Cedida
Aguaita.cat
01 d'abril del 2020
Actualitzat a les 17:55h



El grup ebrenc Pepet i Marieta ha estrenat este dimecres una campanya solidària per recaptar fons per a la Creu Roja i contribuir en el seu Pla respon contra el coronavirus, amb què l'entitat ajuda a persones en risc d'exclusió social i col·lectius vulnerables en plena pandèmia.

#SeremLluires es presenta a les xarxes socials amb Stay Home & We'll Be Free, una adaptació en vuit idiomes del One love de Bob Marley. El videoclip del nou tema s'ha fet amb centenars de vídeos de persones confinades que "somriuen", per enviar un missatge d'optimisme als que pateixen "la cara més amarga" d'esta crisi sanitària. Aviat es programarà també un festival solidari, se subhastaran cançons i es vendran samarretes.

Amb Stay Home & We'll Be Free, Pepet i Marieta es posa a treballar en una campanya solidària en favor de la Creu Roja. #SeremLliures es presenta a les xarxes amb un videoclip d'esta versió del grup ebrenc que s'ha elaborat amb la participació de centenars de persones que els han gravat el seu confinament "amb un somriure".

"Som conscients que el confinament no només hi ha somriures i hi ha gent patint la cara més amarga i perdent persones, però som un grup que busca l'optimisme i és el que volíem transmetre", ha explicat Josep Bordes, líder del grup. "En moments de dificultat, i per a algunes persones de màxima dificultat, un somriure sempre ajuda", ha afegit.
 

Foto promocional dels 'Pepet i Marieta' Foto: Cedida



"Feia temps que teníem ganes de fer algun tipus d'acció més enllà de l'entreteniment", ha assenyalat Bordes. La versió del One love a vuit idiomes vol transmetre arreu del món el missatge de #Joemquedoacasa, però han volgut "anar més enllà" i destinar els fons a una acció solidària. "Vam pensar en la Creu Roja que assistix la gent més necessitada, a qui repartix aliments, avitualla espais per a confinament segur per a persones en risc d'exclusió social o sense sostre i vam voler aportar el que genere la cançó a la Creu Roja", ha detallat el músic.

Bordes anima a seguir pendents de les seues xarxes socials on s'aniran desgranant les següents accions d'esta campanya. De moment, s'ultima un festival solidari per al dia 10 d'abril. Els artistes compartiran l'enllaç on es poden fer donatius i al qual ja s'anima a tothom a fer aportacions: bit.ly/CreuRojaRespon. També es faran subhastes de cançons a mida o es vendran samarretes i marxandatge de la campanya solidària del grup, com a primeres idees.

"És un projecte que ha nascut de cop i que no dubtem que pot anar creixent i que es puga sumar altres entitats i gent que aporten més idees i es faça més gran. La bona voluntat està tota i tenim ganes de "moure lío" perquè pensem que és una bona causa", ha dit Bordes.