El Servei d’Intervenció Socioeducativa treballa l’educació emocional amb alumnes de primària

Esta  setmana han finalitzat les sessions del projecte Paint Emocions, que ofereix el Servei dsIntervenció Socioeducativa (SIS) del Consell Comarcal del Baix Ebre, a lsescola Sant Jordi de lsAmetlla de Mar i en què han participat un total de tretze alumnes. Aquest projecte va adreçat a infants de primària que es queden al menjador escolar i, en petit grup, es treballa lseducació emocional.  Paint Emocions consta de deu sessions, una cada setmana i en dues de les sessions es convida les famílies a participar-hi. Les sessions són conduïdes per una educadora social, una integradora social i dues psicòlogues que treballen les emocions a partir de diverses dinàmiques. Segons les professionals del SIS, és necessari treballar lseducació emocional per tal de poder gestionar millor les emocions pròpies i adaptar-nos a les situacions quotidianes.  Durant aquest curs el projecte Paint Emocions ssha realitzat a les escoles Sant Miquel i lsAssumpció de Deltebre i pròximament el SIS començarà un altre grup a lsescola Marcel·lí Domingo de Roquetes. Aquest projecte es va iniciar lsúltim trimestre del curs passat a lsescola del Lligallo de Camarles.  Tortosa (el Baix Ebre), 14 de febrer de 2020
Esta setmana han finalitzat les sessions del projecte Paint Emocions, que ofereix el Servei dsIntervenció Socioeducativa (SIS) del Consell Comarcal del Baix Ebre, a lsescola Sant Jordi de lsAmetlla de Mar i en què han participat un total de tretze alumnes. Aquest projecte va adreçat a infants de primària que es queden al menjador escolar i, en petit grup, es treballa lseducació emocional. Paint Emocions consta de deu sessions, una cada setmana i en dues de les sessions es convida les famílies a participar-hi. Les sessions són conduïdes per una educadora social, una integradora social i dues psicòlogues que treballen les emocions a partir de diverses dinàmiques. Segons les professionals del SIS, és necessari treballar lseducació emocional per tal de poder gestionar millor les emocions pròpies i adaptar-nos a les situacions quotidianes. Durant aquest curs el projecte Paint Emocions ssha realitzat a les escoles Sant Miquel i lsAssumpció de Deltebre i pròximament el SIS començarà un altre grup a lsescola Marcel·lí Domingo de Roquetes. Aquest projecte es va iniciar lsúltim trimestre del curs passat a lsescola del Lligallo de Camarles. Tortosa (el Baix Ebre), 14 de febrer de 2020 | Cedida
Redacció
14 de febrer del 2020
Actualitzat a les 17:50h
Esta setmana han finalitzat les sessions del projecte Paint Emocions, que ofereix el Servei dsIntervenció Socioeducativa (SIS) del Consell Comarcal del Baix Ebre, a l'escola Sant Jordi de l'Ametlla de Mar i en què han participat un total de tretze alumnes. ESte projecte va adreçat a infants de primària que es queden al menjador escolar i, en petit grup, es treballa l'educació emocional. 
Paint Emocions consta de deu sessions, una cada setmana i en dues de les sessions es convida les famílies a participar-hi. Les sessions són conduïdes per una educadora social, una integradora social i dues psicòlogues que treballen les emocions a partir de diverses dinàmiques. Segons les professionals del SIS, és necessari treballar l'educació emocional per tal de poder gestionar millor les emocions pròpies i adaptar-nos a les situacions quotidianes. 
Durant este curs el projecte Paint Emocions ssha realitzat a les escoles Sant Miquel i l'Assumpció de Deltebre i pròximament el SIS començarà un altre grup a l'escola Marcel·lí Domingo de Roquetes. Este projecte es va iniciar l'últim trimestre del curs passat a l'escola del Lligallo de Camarles.