Noves entitats turístiques se sumen a la promoció conjunta de les TE liderada pel Patronat de Turisme de la Diputació

Amb més signants que en cap altra edició, un total de 17, el Conveni Corner regula la participació conjunta de totes les entitats en fires nacionals, estatals i internacionals, a més de diverses accions de promoció

per Redacció , Tortosa, 13 de febrer de 2020 a les 15:34 |
Representants de les entitats i institucions signatàries del conveni Corner, este dijous. | Cedida
Els representants dels 17 ens turístics públics i privats de les Terres de l’Ebre han signat este dijous el conveni Corner, liderat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que preveu la participació en fires especialitzades. A més, també inclou altres accions de màrqueting per donar a conèixer els atractius turístics dels municipis participants en els mercats més importants. El Museu de Tortosa ha acollit l’acte de signatura, que ha comptat amb la presència de la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó i la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, i els representants de la resta d’entitats que s’han sumat a la iniciativa.

El pressupost global i conjunt serà de 165.150 euros dels quals la Diputació de Tarragona assumirà el 80% del total. Esta inversió portarà les Terres de l’Ebre a les següents fires especialitzades: Adventure Travel Show (Londres), Randonée (París), Fiets & Wandelbeurs (Utrecht) i Falsterbo Bird Show (Suècia). A més, fruït de l’acord, els atractius turístics dels municipis s’han mostrat a Fitur (Madrid) i s’exposaran a Navartur (Pamplona), Sevatur (San Sebastià) i B-Travel (Barcelona). Les Terres de l’Ebre també tindran presència a una fira de caràcter internacional, concretament a la World Travel Market que se celebra a Londres. En l’àmbit de la publicitat, es duran a terme diferents accions, entre les quals destaca la prevista amb un portal líder del mercat estatal (Logitravel) per potenciar la comercialització de l’oferta d’allotjament de la demarcació i que inclou una acció presencial a la seua botiga física a Madrid.


Esta és la 14a edició d’este conveni, una eina al servei de la cooperació, la col·laboració en la promoció de les Terres de l’Ebre que permet oferir un ampli ventall de propostes en matèria de comunicació i màrqueting a qualsevol entitat de promoció turística de les Terres de l'Ebre, independentment de la seva dimensió. Els signants de l’acord per aquest 2020, juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, són els ajuntaments d’Alcanar, l’Aldea, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Benifallet, Deltebre, Sant Jaume d’Enveja, Sant Carles de la Ràpita, Tortosa i Jesús Activitats i Serveis S.L; els consells comarcals de la Terra Alta i la Ribera d’Ebre; associacions empresarials i entitats de l’àmbit privat com l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, la Cambra de Comerç de Reus i Terres Landscape and Travel Communication.

 

Participació