corporatiu

L'Aguaita.cat estrena nova web

El nou disseny, més net i clar, fa més atractiva i àgil la navegació i millora l'adaptabilitat als diferents dispositius

per Redacció, La Ràpita, 26 de febrer de 2019 a les 12:00 |
Portada de l'aguaita.cat del 26 de febrer de 2019
Aquesta informació es va publicar originalment el 26 de febrer de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'Aguaita.cat, el diari de referència del periodisme digital ebrenc, ha renovat este dilluns la seua web, un disseny que aposta per la nitidesa, més atractiu, àgil i de clara navegació, que insideix en la perfecció de la filosofia mobile first.

Ideat per l’equip tècnic de NacióDigital, amb José Manuel Gutiérrez com a Director de nous formats  i Miquel Serrabassa al departament Tecnològic, el nou portal és operatiu des d'este dilluns i comporta un pas més en la contínua evolució que experimenta este mitjà digital de referència informativa a les Terres de l’Ebre nascut el novembre del 2012.


Encetant per tant el setè any des des la seua fundació, Aguaita.cat manté i renova el compromís amb l’audiència d’oferir un digital de proximitat capaç de créixer en funció del ritme i les necessitats informatives de la societat a la qual va dirigit. El nou disseny optimitza la velocitat de càrrega i incorpora millores tècniques per tal de facilitar la gestió del contingut i per facilitar el llançament de futures noves funcionalitats.

L'actualització de la versió mòbil era una de les prioritats de la nova imatge impulsada en si del grup NacióDigital, que aprofita el disseny adaptatiu per tal de facilitar la reutilització de desenvolupament i continguts en qualsevol dispositiu. Amb este canvi, també s'ha optat per repensar la maquetació tenint en compte els dispositius mòbils en primer lloc –mobile first-, i incorporant o fent més visible informació addicional a esta base a mesura que la pantalla es fa més gran.

La nova maqueta permet també redistribuir les diferents seccions del diari de forma que les informacions diàries obtenen una distribució més ordenada. D’entrada, s’atorga un tracte preferent a les principals notícies del dia, amb una portada més identificada que recull les notícies principals, l’última hora i la resta de temes del dia.

Així mateix, s’agrupen per grans temàtiques les notícies que composen blocs d’interès especial com són les eleccions muncipals. A més, la nova maqueta permet una major interconnexió amb Naciódigital i les seues diferents edicions territorials.


Una altra de les característiques de la nova imatge és el reforç en portada de la secció d’opinió, que també es veu reforçada amb la incorporació progressiva de nous articulistes.

 

Participació