turisme

Quinze ens turístics de les Terres de l'Ebre rebran 160.000 euros de la Diputació per promocionar-se

El president de l'ens provincial, Josep Poblet, nega que l'esforç de difusió de la marca Costa Daurada estiga ocultant l'ebrenca

, Tortosa | 31/01/2019 a les 17:23h
Arxivat a: Societat, Diputació de Tarragona, Josep Poblet, Terres de l'Ebre, turisme, Meritxell Roigé
Acte de signatura el conveni Corner Terres de l'Ebre 2019, este dijous.
Acte de signatura el conveni Corner Terres de l'Ebre 2019, este dijous. | Cedida
La Diputació de Tarragona aportarà 160.000 euros per a la promoció turística conjunta d'una quinzena d'ens, públics i privats, de les Terres de l'Ebre. Representants de les administracions i entitats han signat este dijous al migdia a Tortosa l'anomenat conveni Corner, pel qual l'ens provincial donar suport econòmic perquè puguen participar conjuntament en fires o posar en marxa campanyes publicitàries en mitjans. Durant l'acte, el president de la Diputació, Josep Poblet, ha negat que l'esforç de promoció de la marca Costa Daurada estiga eclipsant la de Terres de l'Ebre. "La Costa Daurada és l'element més important potenciador de les Terres de l'Ebre, perquè és el que més gent pot desviar i així ho fa", ha assegurat.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona liderarà les accions promocionals conjuntes d'esta setzena edició del conveni Corner al qual, a les Terres de l'Ebre, s'han afegit els ajuntaments d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Camarles, Deltebre, la Ràpita i Tortosa, l'empresa Jesús Activitats i Serveis SL, el consell de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta, l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre així com el festival de cinema Terres Catalunya.

El conveni, segons recorda l'organisme provincial, regula la participació conjunta a diverses fires del sector i accions publicitàries, permetent sumar esforços entre els diferents socis i prendre part en accions que de forma individual no podrien assumir. El pressupost de 160.225 euros d'enguany es repartirà de forma proporcional entre tots els signants.

S'utilitzarà, concretament, per participar en fires com la WTM de Londres, l'Adventure Travel Show de Londres, FIO de Càceres, Fiets & Wandelbeurs d'Utrecht (Països Baixos), British Birdfair de Rutland (Regne Unit), Navartur a Pamplona i B-Travel a Barcelona. La setmana passada ja van assistir de forma coordinada també a FITUR de Madrid. Adiccionalment, s'han programat les accions dins d'una campanya de publicitat conjunta accions en ràdio al mercat català i presència als portals Logitravel i Minube.

"El fet de poder comptar amb el suport de la Diputació ens permet anar molt més enllà del que podríem fer sols", ha destacat l'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, tot recordant la importància estratègica del turisme en l'economia de la ciutat i del territori. També ho ha remarcat el president de la Diputació, Josep Poblet, qui ha recordat que dels sis milions de turistes que van passar per la demarcació, 1,5 ho van fer a les Terres de l'Ebre.

En este sentit, el president de l'ens provincial –que recentment va signar el conveni Corner amb entitats de la Costa Daurada per valor de més de 340.000 euros- ha negat que l'esforç promocional sobre esta última marca estiga eclipsant la projecció i personalitat pròpia de les Terres de l'Ebre, segons lamenten empresaris del sector. "La Costa Daurada és l'element potenciador més important de les Terres de l'Ebre. És la que rep més gent i pot desviar més gent cap aquí. I així ho fa", ha subratllat. 

Poblet ha argumentat que tots dos territoris són "un punt molt petit" i la importància d'aconseguir atreure visitants cap aquí, "i els escampem i irradiem per tot arreu". "Hard Rock pot aportar continguts turístics: no només a la Costa Daurada sinó també a l'interior i les Terres de l'Ebre", ha argumentat, tot criticant "l'immobilisme" que, al seu parer, s'amaga darrere d'estos greuges.

COMENTARIS

ruta turística
Anònim, 02/02/2019 a les 09:05
+2
-0
por la Ribera Ebre:

Tivissa visita BASURERO
Mora Ebre ADOBE DE PIELES con cata de olores
Ascó XIMENEAS NUCLEARES
Flix BAÑO EN AGUAS "TERMALES"
Riba Roja futuro BASURERO DE RESIDUOS INDUSTRIALES

durante el recorrido nos acompañaran los lacitos amarillos por doquier
SALIDA POR PIERNAS DIRECCIÓN ARAGÓN

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
El pàrquing està ubicat al barri de Ferreries.
El pàrquing està ubicat al barri de Ferreries. | Cedida
L'equipament permet l'aparcament de 83 vehicles i està ubicat al barri de Ferreries
L'estrena es farà este dissabte a la sala d'actes del Patronat Obrer de la capital ebrenca.
L'estrena es farà este dissabte a la sala d'actes del Patronat Obrer de la capital ebrenca. | Cedida
L'estrena es farà este dissabte al Patronat Obrer de la capital del Baix Ebre
Imatge d'arxiu d'un acte reivindicatiu de la plataforma Trens Dignes Ebre.
Imatge d'arxiu d'un acte reivindicatiu de la plataforma Trens Dignes Ebre. | S.B.
La resolució demana als ajuntaments que defensen els 40.000 usuaris diaris que han de suportar un servei "greument deteriorat"
Arròs amb galeres.
Arròs amb galeres. | Terres de l'Ebre Travel
Restaurants d'Alcanar, l'Ampolla, l'Ametlla de Mar i la Ràpita ofereixen els seus menús gastronòmics fins al 3 de març
Bresca d'abelles antiga.
Bresca d'abelles antiga. | ACN
Uns 37 apicultors de les quatre comarques de les Terres de l'Ebre s'han pogut beneficiar de les ajudes del Departament d'Agricultura
Quim Torra, durant l'entrevista a RAC1 este dijous.
Quim Torra, durant l'entrevista a RAC1 este dijous.
Imatge il·lustrativa
El ple va provar este dilluns una moció, presentada per la CUP, que s'havia desestimat feia un any i mig quan es va supeditar al catàleg de simbologia feixista que enllesteix el consistori
Denúncia que assenyala al primer tinent d'alcalde com a denunciant dels fets del 2017.
Denúncia que assenyala al primer tinent d'alcalde com a denunciant dels fets del 2017. | CUP-AE
L'estiu de l'any passat el republicà va denunciar que dos joves havien pintat el monument franquista
NacióDigital
NacióDigital | ND
El rànquing d'audiències de la OJD del mes d'abril l'enfila fins als 2,8 milions d'usuaris únics i amb un temps de lectura superior als set minuts