Premis

El fotògraf ebrenc Pinapli, millor «instagramer» de viatges

Jonatan Rius guanya el Premi IATI a "Millor Instagram de viatges" a nivell espanyol

per R. Regolf, Amposta, 29 de gener de 2019 a les 17:41 |
Jonatan Rius (@Pinapli) a la gala dels Premis IATI. | Cedida
Aquesta informació es va publicar originalment el 29 de gener de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El fotògraf Jonatan Rius (@pinapli) ha estat premiat com a "Millor Instagram de viatges" en la primera edició dels Premis IATI, uns guardons que reconeixen la qualitat dels comunicadors digitals. Els premis, que es van celebrar el 25 de gener, han reconegut a Rius amb un xec de 1.500 euros i han repartit un total de 9.000 euros entre les diferents categories.

L'"instagramer" de Deltebre ha viatjat a llocs com Portugal, Itàlia, Bèlgica, Noruega o el Perú, tot i que sempre torna a les imatges dels reflexos i les postes de sol del Delta de l'Ebre. "Em va sorprendre que m'enviessen una invitació, perquè no era un tipus de concurs on et podies presentar", ha assenyalat el fotògraf a l'Aguaita.


Rius estava nominat en la categoria de "Millor Instagram de Viatges" juntament amb "influencers" del sector com Ovunno, Viaja en tu sofá, Ignacio Izquierdo o Viajeros Callejeros. "Només d'estar nominat jo ja em vaig posar content. A més, un dels altres nominats, Ovunno, és un referent per a mi, pel que només per haver compartit podi ja estava satisfet" diu Rius. El fotògraf de Deltebre afirma que els Premis IATI, més enllà del reconeixement econòmic, són "un reconeixement a la feina feta", a més d'una forma més de visibilització, ja que l'"instagramer" ha apuntat que "només durant la nit de la gala vaig guanyar uns 500 seguidors", fet pel qual segurament també li sortiran noves ofertes de treball.

L'asseguradora IATI es va reinventar fa uns anys per dedicar-se als "influencers", món amb el qual ha guanyat un bon gruix de negoci, pel que este any han creat estos premis únics a Espanya per recompensar als seus principals clients.

 

Participació