Militar

Alarma pel pas d'un potent comboi militar entre l’Aldea i Tortosa

L'aturada de la comitiva de camions, alguns equipats amb canons, ha aixecat suspicàcies deu dies abans del 21-D

, L'Aldea | 11/12/2018 a les 17:51h
Arxivat a: Política, Tortosa, 21-D, exèrcit espanyol, L'Aldea
La imatge dels camions capturada per un testimoni des d'un vehicle.
La imatge dels camions capturada per un testimoni des d'un vehicle. | Cedida
Una caravana formada per una quinzena o una vintena de camions militars, alguns equipats amb canons, ha fet aturada esta tarda al costat de la C-42, entre l’Aldea i Tortosa, fet que ha despertat l’expectació dels viatgers que, per sorpresa, s’han topat amb la comitiva, guiada per la Policia Militar. Esta singular situació ha tingut lloc, per tant, 10 dies abans del 21-D, quan es preparen a Catalunya fortes mobilitzacions socials coincidint amb la reunió extraordinària del Consell de Ministres a Barcelona. De fet, el govern espanyol té previst enviar 400 agents antidisturbis de la policia espanyola a Catalunya amb l’argument d’assegurar la seguretat als carrers.

No són estos els agents de la policia espanyola, que està previst que arriben el dia 19, però la presència dels vehicles militars a la sortida de l’autopista ha aixecat tota mena de suspicàcies entre els conductors i testimonis, alguns dels quals han penjat imatges a les xarxes socials.


Segons un dels testimonis, eren les 15.40 hores d’esta tarda quan s’ha aturat la comitiva “a l’esplanada entre la sortida del peatge de l’autopista i la parada de bus, han aparcat i han baixat alguns soldats dels vehicles”.
 

COMENTARIS

C42
Anònim, 11/12/2018 a les 18:54
+2
-3
La Carretera és la C42 i no la C12; que no passa per l'Aldea ...
NO PASSA RES
A. Cardona, 11/12/2018 a les 19:23
+8
-5
Estan de pas. Van a conquerir Gibraltar.
😂😂😂😂🎗🎗🎗🎗
Convoi Militar
Anònim, 11/12/2018 a les 19:36
+8
-2
Bona tarda,

Per les fotografies no son unitats del exercit espanyol , crec que per el color dels vehicles i peces d’artilleria son francesos.

Apa siau
,




guau. . . . . .
Anònim, 11/12/2018 a les 19:37
+7
-11
esto es un montaje de los separatistas ,esto es lo quiere lo quimet ,pero se queda con las ganas
Jajajajaaj
Anònim, 11/12/2018 a les 20:27
+13
-12
Alarma por ver unos vehiculos militares en territorio español !!!! Jajjajajaja, sois muy grandes los redactores de este periodico.
Ejercito español en cataluña (comunidad autonoma de españa), hasta aqui todo normal
para guau
Anònim, 11/12/2018 a les 20:41
+2
-0
pssiiit, pssiiit, pasa qui....., borna, borna....
Ejercito
Anònim, 11/12/2018 a les 21:23
+8
-1
Simpatizantes de VOX reconquistando eslovenia
Ejercit russ.
Anònim, 11/12/2018 a les 22:20
+2
-0
Els ha enviat en Putin per defensar l'independència.
Perque no aneu a Gibraltar ?
Anònim, 11/12/2018 a les 22:38
+2
-8
Si tan valents sou i tants de collons teniu perque no aneu a pendre Gibraltar ?? Que vos fan temor els anglesos ? Sou uns cagats !!
Doneu-li un Oscar al que diu que és un montatge
Anònim, 11/12/2018 a les 23:10
+0
-0
Quin crack!
Que booo
Anònim8, 12/12/2018 a les 07:18
+7
-0
Es que la noticia ja es traca!!! Com si no passessen de quan en quan convoys militars per les carreteres!! Exagerats i atontats!!! Igual es pensem que lexercit español ve a invadir catalunya, jajsja me pixoooo... esteu dements
Gibraltar
Anònim, 12/12/2018 a les 07:58
+5
-4
El unico cagao que hay por aqui, se llama carles puigdemon que esta huido de la justicia en belgica, viviendo en una mansion de 4000€ mensuales y sus compañeros de partido en la carcel.
Eso si que es tener huevos
🤦‍♂️
Anònim, 12/12/2018 a les 09:07
+2
-4
No son el ejercito español... es el ejercito frances burros que no teneis ni idea y todo os asusta...
brrrrrrrrrrrrrrrr.. . .
Anònim, 12/12/2018 a les 18:19
+4
-1
prensa catalana manipuladora
Yo los vi
Anònim, 14/12/2018 a les 15:21
+0
-0
Cuando yo los vi,cogían la nacional dirección a l'ampolla.
Y es cierto que el color del Ejército lo vi raro.Un verde-Marron.
Pensé que habían cambiado el color.
Otras veces he visto pasar militares.
Pero como esta ninguna.Y con cañones y metralletas menos.
La verdad es que me asusté.
Estoy en contra de guerras y podemos tener suerte de no estar en medio de ninguna.

Ok
Anònim, 14/12/2018 a les 22:35
+0
-0
Que hagan lo que deban d3 hacer... y que se jodan los independentistas!