​Endesa indemnitza els veïns de Tivissa afectats pels talls de subministrament amb 150 euros

Les reclamacions corresponen als talls de llum ocorreguts del 8 al 10 de setembre passats

Servei d'assessorament energètic de l'Ajuntament de Tivissa.
Servei d'assessorament energètic de l'Ajuntament de Tivissa. | Cedida
Redacció
28 de novembre del 2018
Actualitzat a les 12:58h
Els veïns de Tivissa afectats pels talls de subministrament elèctric entre els dies 8 al 10 de setembre passats seran indemnitzats amb 150 euros per part de la companyia Endesa.
Així ho ha anat notificant en els darrers dies als usuaris que havien presentat reclamacion la Unidad Territorial de Reclamaciones, ja sigui mitjançant trucada telefònica, una carta de correu ordinari o un correu electrònic.

Concretament, el text de la carta d’Endesa diu, entre altres, el següent: En respuesta a su solicitud, le notificamos que procederemos al pago de 150 euros, en concepto de indemnización por los daños y perjuicios ocasionados como consecuencia del incidente del dia 8/9/2018 al 10/8/2018.

L’alcalde de Tivissa, Jordi Jardí, ha explicat que el servei d’assessorament energètic de l’Ajuntament de Tivissa “ha estat qui s’ha encarregat de tramitar les reclamacions de 17 tivissans i tivissanes que, amb esta resposta que ara ha començat a arribar, veuen com Endesa compensa els danys ocasionats pels talls de subministrament elèctric”.
 “Estem molt satisfets per la gestió realitzada pel servei d’assessorament energètic en estes reclamacions. Un servei que, per voluntat de l’equip de govern, és cent per cent gratuït per als veïns”, ha afegit Jardí.

Cal recordar que al març de 2017 l’equip de govern de l’Ajuntament de Tivissa va posar en funcionament un servei d’assessorament energètic  gratuït, adreçat als veïns i veïnes i les empreses de la població. Amb este servei, les persones interessades poden conèixer de primera mà i de forma entenedora el contingut de les factures de llum i gas, reben assessorament sobre la potència contractada, tarifes recomanables, possibles canvis de companyia i, si cal, tramitar les possibles reclamacions a les empreses subministradores de llum i gas.