Procés català

Enxampen i denuncien Arcadi Espada fent pintades a l'Ametlla de Mar

La policia local de la població ha retingut el fundador de Cs juntament amb set persones més

, L'Ametlla de Mar | 25/08/2018 a les 12:30h
Arxivat a: Política, L'Ametlla de Mar, Arcadi Espada, Cs, Ciutadans
La pintada roja a la base del monument i al llaç.
La pintada roja a la base del monument i al llaç. | Cedida
Arcadi Espada, articulista i fundador de Ciutadans, ha estat enganxat in fraganti mentre feia pintades esta matinada a l'Ametlla de Mar. La policia local d'este municipi del Baix Ebre l'ha retingut juntament amb set persones més i l'ha denunciat per embrutar el mobiliari urbà. Els fets s'han produït a la rotonda d'accés de la població.
 

Arcadi Espada Foto: Jordi Borràs/Nació Digital


L'alcalde Jordi Gaseni ho ha explicat a través de les xarxes socials i ha lamentat els fets. "Aquesta és la seva manera de fer". "Són uns bruts i ho tenim guanyat", ha afegit. Quan els han enxampat, el grup estava pintant de color roig el llaç groc metàl·lic que hi ha a la base del monument de la rotonda. Segons el batlle, la policia ha denunciat administrativament el grup, format per quatre vehicles, dos dels quals han fugit. "No permetrem que hi haja este tipus de vandalisme de cara als nostres símbols i mobiliari urbà. Estem indignats", ha condemnat Gaseni. Des del consistori asseguren que estudiaran quines mesures emprendre i si se sumen a la denúncia administrativa per evitar que estos fets tornen a succeir.

 

COMENTARIS

aclarimos
Anònim, 25/08/2018 a les 13:05
+31
-7
Però no hem quedat que pintar o embrutar els espais públics és llibertat d'expressió?, o nomès ho és quan és d'un sentit ideològic?
Jojojo
Anònim 8, 25/08/2018 a les 13:51
+27
-4
La veritat es que son una marranos!! Aixo no es fa a lespai public!! Pero mira per on!! La policia catalana nomes enxampa als que pinten banderes despanya o treuen llaços grocs!! Quina casualitat!! Pq de pintades de llaços, banderes estelares... nhi han tb moltes!!! Pero deu ser casualitat...jajaja... me pixoooo quan es parla de la libertat dexpressio!!! En fin... el pruces
L'Arcadi Espada un frustrat que va d'intel·lectual
Papitu de Can Sorribes, 25/08/2018 a les 14:06
+12
-21
i aquí el teniu, fent el pinxo, bretolades, incivisme del tipic enemic de la llibertat d'expressió. Ara que com a bon titella de l'espanyolisme més ranci casa molt bé amb el seu perfil.
democracia?
Anònim, 25/08/2018 a les 16:01
+19
-4
libertad de expresion pra pintar simbolos separatistas en mobiliario publico,como borrarlos del mapa
Fatxes
Anònim99, 25/08/2018 a les 22:09
+8
-14
Lo vostre cervell no arriba a més, no hi ha cap problema en que retiresseu llaços, banderes i demés, en tornarem a col.locar, i en més ganes. Lo que no enteneu es que destrosseu lo patrimoni municipal. D'on no n'hi ha no en surt.
Aquest és el vostre tarannà
Penós
Lo Saberut, 25/08/2018 a les 22:12
+27
-3
Penós que tant l'espanyolisme com l'independentisme s'hagin rebaixat a estos jocs de crios, jo poso un llacet, ara jo te'l trec, jo pinto de groc, pos jo te pinto de roig i groc, toma ya!! Mentre los nostres carrers fan pena de pintades maldestres de llaços grocs que ja no sabem ni qui les fa, mentres gent que té ben poca faena a esta vida se dedica a treure estos llaços i repintar...el país ple de mediocres com l'Espada i Rufian, dos cares d'una mateixa moneda i mentres natros a seguir pagar autopistes i aguantar a lladres i corruptes, pero com tot ho tapem amb banderetes...Penós!
Ja torna el fascisme, compte !
Anònim, 26/08/2018 a les 13:13
+6
-10
Ja torna el fascisme, compte ! venen temps de defensar la República, ara més que mai !
A penos
Anònim 8, 26/08/2018 a les 20:49
+9
-1
Una gran veritat!! Me fas calla ... tota la rao tens!!! Poca feina i poques ganes de givernar per les dues parts
La Valla