procés català

Els Pagesos per la República convoquen una tractorada fins a la presó on hi ha Carme Forcadell

Nova acció per reclamar la llibertat dels presos polítics

| 06/08/2018 a les 18:26h
Arxivat a: Política, Pagesos per la independència, Tractorada, procés català
Imatge d'arxiu de la desfilada de tractors fins el Parlament de Catalunya
Imatge d'arxiu de la desfilada de tractors fins el Parlament de Catalunya | Sergi Cámara
Els Pagesos per la República han convocat una tractorada fins a la presó del Catllar, on està l'expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, per reclamar la llibertat dels presos polítics. La convocatòria és a les 9 del matí, a la Cooperativa de Valls i esperen arribar a les 10 a les portes del centre.

També hi ha altres punts de concentració a les 9 h del matí, al poliesportiu del Morell i les 4 carreteres de Vila-rodona. 

 
Una vegada allà, està previst realitzar un esmorzar popular. Els organitzadors també fan saber que es pot participar amb cotxes particulars si no es disposa d'un tractor.

COMENTARIS

j a j a j aja ! ! !
Anònim, 06/08/2018 a les 18:51
+45
-2
haber a donde vendereis la cosecha si en españa no la quieren ,que pasara con las subvenciones a la pajesia que dan bruxelas ? a claro , con la casa de la republica de pu(ig)demonio la cosa esta solucionado ,visca la republique de la catalone
Ja, jo jo,
Anònim, 06/08/2018 a les 21:53
+22
-1
Así va España, viviendo de las subvenciones de Bruselas, Dios cuanto ignorante suelto por estas tierras del interior
CONVERGENTS AL ATAQUE
Anònim, 07/08/2018 a les 10:23
+22
-1
Aquestos convergents mos fotran a tots, entre sindicalistOs, i colocats en juntes i consells i direcccions i federacions i confederacions i etc, ells ja tenen la butxaca plena i la vida resolta per a ells i per alsw seus fills i nets, de llaurar no llauren però ara treuran los tractors a pagesar... los hi anirà bé per justificar les subvencions al gasoil, al menos los seus tractors es mouran una mica i espolsaran les telaranyes....
per la què ?????
PAGÉS ANTI-CONVERGÈNCIA, 07/08/2018 a les 12:41
+21
-2
MOLTS D'AQUESTOS NO SABEN NI QUE VOL DIR "REPÙBLICA"
MOLTSA DÀQUESTOS ENCARA GUARDEN CAMISWS BLAU MARÍ I BANDERES AMB L'AGUILOT, QUE SI MOS CAL LES TORNAREM A TREURE
MOLTS PARES I PADRINS D'AQUESTOS VAN DENUNCIAR, VAN FER EMPRESONAR , VAN FER AFUSELLAR I VAN REPRESALIAR ALS NOSTRES PARES I PADRINS REPUBLICANS

TOTS AQUESTOS ES CAGARAN A LES CALCES SI OLOREN PODER PERDRE LES SUBVENCIONS EUROPEES
BUENO TOTS NO, LOS ENXUFATS, QUE SÓN LOS QUE FAN SEGUIR ALS ALTRES, AQUESTOS TENEN LA BUTXACA ASSEGURADA.
Correcte
Anònim 8, 07/08/2018 a les 22:58
+19
-1
Havere don treureu les subencions!! Que incults perfavor
a treballar
pagésAnònim, 08/08/2018 a les 09:13
+15
-1
lo que heu de fer és treballar.
Ja fa molts anys i durant molt temps a l poble hi va haVer una pintada referida a un "sindicalista" del poble, on li deien "....TREBALLA DEMAGOG ¡¡¡¡"

DONCS AIXÒ MATEIX
FART
ESTIC FART DE TANTA TONTERIA, 08/08/2018 a les 12:41
+11
-0
a vore si s'acaba d'una punyetera vegada o anem a la puta merda de cap.

primer lo Mas i lu seu prucés, después lo pugi i lo referèndum, ara aquet que no me'n recordo com se diu i la conya dels "presos polítics" i la "república" ... amb tot portem DEU ANYS que no foten brot i nantros que ho acabem de perdre tot, però ells cada dia més i més grassos.

on són los pujoferrussola ??????
on és lo 3 o 4 o 10 % que mos van robar ?????
on és lo millet????
on???? on?????? ooooooooon????

ara callats
Anònim, 08/08/2018 a les 18:20
+7
-0
no us queixeu mai més, xxxxxxxxsssssttttttt , a partir d'ara calladets, xxxxxxsssssttttt, estreu molt guapets xxxxsssssttttttt, ja sabeu a qui esteu defensant , oi? doncs a partir d'ara "all i aigua" xxxxxsssssstttttttt, calleu, xxxxxxxxsssssstttttttttttttt, xxxxxxxsssssssssstttttt, xxxxxxsssssssstttttt.
vay,vay
trattorista, 08/08/2018 a les 18:50
+14
-0
quiero un tractor amailloooooo
ques lo que se lleva ahoraaaaaaaa,
quiero un tractor amarillooooooooooo.
ques la ultima modaaaaaaaaaaa....

hay que joderse