Balfegó reprèn l'abastament de tonyina als mercats després de l'incendi que va destruir la seua nau

El grup tonyinaire trasllada el seu processamet a una nau propera a les seues instal·lacions

Redacció
25 de juny del 2018
Actualitzat a les 18:59h
Oficina provisional de Balfegó amb els treballadors.
Oficina provisional de Balfegó amb els treballadors. | Cedida
Després que un incendi originat divendres passat inutilitzés la nau de processament del principal grup tonyinaire català, Grup Balfegó ha comunicat que des d'este dilluns 25 de juny ja pot proveir de tonyina roja als seus clients.

L'empresa, després de valorar els desperfectes ocasionats per l'incendi, ha resolt gestionar les operacions en unes instal·lacions properes a les ara afectades.

Ja des de dissabte Balfegó va constituir un gabinet de crisi, on es va determinar una estratègia basada en el proveïment de tonyina roja per dilluns. Els responsables de l'empresa es van encarregar de visitar diverses localitzacions per traslladar les seues operacions. Després de considerar les diferents opcions, van optar per instal·lar-se en una nau molt pròxima a l'afectada per l'incendi. Mentrestant, els caps de cada departament, van gestionar al costat dels seus col·laboradors totes les accions pertinents per restablir els processos afectats per l'incident.

La família Balfegó vol expressar "el tremendament afortunats" que se senten "en haver constatat, un cop més, el gran capital humà amb què comptem" i agraeix la feina "incansable" de col·laboradors i treballadors durant tot el cap de setmana per a restablir la normalitat de l'activitat de l'empresa.

Pel que fa als llocs de treball, els responsables de l'empresa asseguren que no només "no es perdrà cap ocupació" sinó que "es generaran molts més llocs de treball, ja que hi ha molta feina per fer".

Grup Balfegó reconeix, però, que poden succeir "possibles retards en el proveïment" en els pròxims dies, per això es disculpa davant els clients als quals apel·la a la seua "paciència i comprensió".