turisme

La família, objectiu d'una campanya turística que implica municipis tarragonins i ebrencs

Octavi Bono ha presentat els detalls d'esta acció que s'estén arreu de Catalunya

, Tarragona | 11/04/2018 a les 20:56h
Arxivat a: Societat, turisme familiar, família, campanya, llegendes en família
Representants de municipis que participen en la campanya turística.
Representants de municipis que participen en la campanya turística. | Jonathan Oca
L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha preparat una campanya enfocada al turisme familiar. Un públic que podria ser titllat de "mundà, trivial i fàcil de gestionar" però "res més allunyat de la realitat", ha volgut matissar Octavi Bono, director general de Turisme. Segons el representant de la Generalitat, les necessitats i les expectatives de cada família, i de cada membre d'esta unitat, "són molt diferents" i per tant, cal estar molt atents. El turisme familiar és un turisme potencial, ja que genera uns 4.400 milions d'euros anuals.

La campanya, sota el lema "Catalunya, Hola Família!", perseguix tres objectius ben clars: que les famílies es relacionen, no només entre els seus membres, sinó amb altres, que descobrisquen el territori o que es fidelitzen amb ell i sensibilitzar amb el respecte a l'entorn i a la natura. L'acció turística es desenvoluparà durant dos caps de setmana, arreu de Catalunya. Durant este termini de temps, 24 destinacions turístiques -que disposen del segell Natura i muntanya en família o Platja en família- i més de 220 empreses d'arreu de Catalunya que oferixen més de 150 activitats. Els establiments que hi participen són hotels, càmpings, restaurants i empreses d'activitats i oferixen descomptes en allotjament, tallers i menús especials, entre altres.


Aplicació per gaudir en família

Esta primera edició de la campanya girarà al voltant de "Llegendes en família". Què vol dir això? Des de l'ACT s'ha preparat acció perquè tota la família, grans i petits, coneguen la història del territori que visiten. Per tal de fer-ho més amè i més atractiu, s'ha desenvolupat una aplicació per a dispositius mòbils que estarà activa mentre dure la campanya. Esta eina permetrà als usuaris "buscar i caçar" -a l'estil Pokémon Go- els éssers màgics -i tradicionals- que han creat per aquesta ocasió. En total, n'hi ha 26.

Les dates clau per aquesta campanya són del 20 al 22 d'abril, es portarà a terme a diferents destinacions de costa i del 18 al 20 de maig, es desenvoluparà en les de l'interior i muntanya.
 
Tarragona i Terres de l'Ebre

En el cas de la demarcació de Tarragona, hi participen més de 90 empreses a Salou, Vila-seca (La Pineda), Cambrils, el Vendrell, el Port i les Muntanyes de Prades. Durant el primer cap de setmana, participaran en la campanya els municipis de costa i en el segon, només les Muntanyes de Prades i el Port.

Les bèsties màgiques que es podran capturar, a través de l'aplicació, en els municipis tarragonins són el Pirata Dragut (Salou), la Donzella (Vila-seca), la Farnaca (Cambrils), el Drac Caramot (El Vendrell), la Serena (els Port) i el Nen (Muntanyes de Prades).

Segons Octavi Bono, el turisme familiar al Camp de Tarragona suposa dos terceres parts del total anual. I a les Terres de l'Ebre, representa un 60%.

Podeu trobar més detalls sobre la campanya, com els establiments que hi participen i què ofereixen, en este enllaç.
 

Representants de municipis que participen en la campanya turística Foto: Jonathan Oca


Quins municipis hi participen?

A banda dels tarragonins, també hi prenen part en aquesta campanya Blanes, Berga, Calella, Calonge - Sant Antoni, Castelldefes, Castell-Platja d'Aro, Lloret de Mar, Malgrat de Mar, Pineda de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Sant Pere Pescador, Santa Susanna, Torroella de Montgrí-l'Estartit, Vall d'en Bas-Les Preses, Vall de Boí, Valls d'Àneu i Vilanova i la Geltrú. 

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
La ministra de Política Territorial, Meritxell Batet
La ministra de Política Territorial, Meritxell Batet | ACN
01/01/1970
La ministra de Política Territorial contesta al PDECat que "és bo que els partits decideixin els vots dels pressupostos en funció de si beneficien o no"
Un dia per gaudir de la platja, però amb para-sol i molta crema
Un dia per gaudir de la platja, però amb para-sol i molta crema | Albert Segura
01/01/1970
Diumenge per anar a la platja
Unes 150 persones es van reunir al carrer on hi ha la casa atacada la nit de dimecres.
Unes 150 persones es van reunir al carrer on hi ha la casa atacada la nit de dimecres. | Sofia Cabanes
01/01/1970
El CDR la Ràpita va convocar la concentració per repintar la casa, amb els diners aportats pels ciutadans en una col·lecta
Nou muntatge de l'ANC sobre la Diada 2018.
Nou muntatge de l'ANC sobre la Diada 2018.
01/01/1970
L'ANC ha compartit un vídeo amb reculls, aèris i a peu de carrer, de la multitudinària manifestació a la Diagonal de Barcelona
Inici del carrer Capità Cortés a Deltebre
Inici del carrer Capità Cortés a Deltebre | Google Street View
01/01/1970
La campanya de recollida de signatures s'allargarà fins al 15 d'octubre
01/01/1970
Convocades per la Falange, una trentena de persones van cantar el 'Cara al sol'
Detall de l'estelada onejant al monument.
Detall de l'estelada onejant al monument. | CDR Tortosa
01/01/1970
"La llibertat oneja al monument de la vergonya, visca la República", afirma el CDR de Tortosa en el seu compte de twitter
Els piragüistes van desplegar una pancarta davant del monument.
Els piragüistes van desplegar una pancarta davant del monument. | Cedida
01/01/1970
Despleguen una pancarta amb el lema «ERC i PDeCAT Tortosa blanquegen el feixisme» | L’acció vol solidaritzar-se amb les dos persones sancionades “injustament i sense proves” per haver escrit “fora” a la pilastra del monòlit
NacióDigital
NacióDigital | ND
01/01/1970
El rànquing d'audiències de la OJD del mes d'abril l'enfila fins als 2,8 milions d'usuaris únics i amb un temps de lectura superior als set minuts