21
de març
del
2018
Actualitzat
a les
16:32h
Entre el 19 i el 25 de març té lloc la 2a edició de la Setmana del Comerç a Amposta, una iniciativa que vol apropar al sector comercial eines per millorar la seua competitivitat. Els comerços d’Amposta, en el marc del pla de dinamització comercial ‘A la vora’ s’han sumat a esta setmana amb una activitat innovadora: els agermanaments de comerços. Així, durant tota la setmana, cada establiment cedirà un racó del seu aparador a un altre establiment de la ciutat (d’un sector diferent) perquè este puga mostrar els seus productes, i a la inversa.
La regidora de Comerç i Mercat Municipal, Susanna Sancho, ha destacat que esta és una “acció innovadora que vol fomentar la interacció entre els comerços de la ciutat”. En este sentit, Sancho ha posat molt d’èmfasi en la necessitat de treballar accions de promoció com esta, que “creen sinergies i accions de presència” sense cap cost entre tot el comerç de la ciutat.
En esta edició hi participen una vintena de comerços de tota la ciutat. Tots ells es promocionen a través de les xarxes socials de ‘A la vora’.
La regidora de Comerç i Mercat Municipal, Susanna Sancho, ha destacat que esta és una “acció innovadora que vol fomentar la interacció entre els comerços de la ciutat”. En este sentit, Sancho ha posat molt d’èmfasi en la necessitat de treballar accions de promoció com esta, que “creen sinergies i accions de presència” sense cap cost entre tot el comerç de la ciutat.
En esta edició hi participen una vintena de comerços de tota la ciutat. Tots ells es promocionen a través de les xarxes socials de ‘A la vora’.