referèndum 1-O

El president del Consell Comarcal del Montsià s’aferra al «marc jurídic» constitucional per retenir material de l’1-O

Francesc Miró ha enviat un comunicat en resposta a l’acusació que ha rebut per “impedir i intervindre” material enviat per l’Associació de Municipis per la Independència (AMI)

, Amposta | 19/09/2017 a les 14:47h
Arxivat a: Política, Amposta, referèndum 1-O, AMI, Francesc Miró, Consell Comarcal Montsià
Aquesta notícia es va publicar originalment el 19/09/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Consell Comarcal del Montsià Foto: Google Streetview


El president del Consell Comarcal del Montsià, Francesc Miró, ha enviat un comunicat en resposta a les acusacions que ha rebut a través de les xarxes socials d'haver “impedit i intervingut” material enviat per l’Associació de Municipis per la Independència”.
 
En el comunicat, ha defensat que “en les seues funcions públiques queda vinculat pel mandat del Tribunal Constitucional d’estar-se de dur a terme actuacions que situen la institució fora del marc  jurídic del qual tots ens hem dotat” i que, per tant, “s’ha d’abstenir de: tramitar, donar suport material, ni cap mena de difusió per part de la institució a actes que estiguen fora del seu àmbit competencial”. En esta línia, s’ha “reafirmat” en la seua voluntat de complir la legalitat vigent “que ens hem donat entre tots com a garantia de les nostres llibertats, amb lleialtat a la Constitució i a l’Estatut”.
 
Miró ha denunciat, també, que ha estat objecte de “desqualificacions personals, intimidacions, amenaces i insults”, però que, “a banda” d’això, vol manifestar “el seu respecte escrupolós pels sentiments, conviccions i anhels de cadascun dels ciutadans de la comarca”, tot afegint que “som un territori plural i ric en matisos i tan sols des del respecte a esta realitat plural podem avançar tots, junts i sense fractures que ens farien perdre la identitat i la unitat cívica com a poble”.

COMENTARIS

L'oncle Tom ebrenc
Samaruc de Balada, 19/09/2017 a les 16:06
+12
-9
Si Francesc Miró hagués estat negre i vivint als Estats Units segregacionistes de anys enrere, seria el típic negre en contra de la gent de la seua pròpia raça i a favor dels blancs racistes... Sort que la Història (en majúscules) col·loca cadascú al seu lloc...
a la espera
Anònim, 19/09/2017 a les 16:21
+14
-5
q espera ERC per treure.l de Predident
Miró era un pintor
Esquerra de centre dreta, 19/09/2017 a les 16:25
+13
-6
Fa punts de cara als seus, poltrona i sou!! No ase falta desir nada mas. Pot pensar com vulgui, només faltaria, però q li hagués costat dir als seus socis de govern: aquí ha arribat això, veigueu q en feu q jo no en vull saber res. Ganes de posar-se medalles de cara als seus, q hem de viure del partit uns quants anys més. El tema legal és una excusa.
Por fin alguien con seny
Anònim, 19/09/2017 a les 16:36
+12
-14
En Cataluña parece haberse perdido el buen juicio del carácter catalán.La diversidad de opinión no puede ser aniquilada por el pensamiento único y menos perseguir y difamar a los valientes que osan defender sus convicciones. Hay una legalidad Constitución y Estatut que han garantizado algunas veces con chirridos la convivencia y que debe tenerse en cuenta a la hora de intentar mejorar mediante la negociación.Quo vadis Catalonia?
mirar a venesuela
Anònim, 19/09/2017 a les 18:26
+4
-2
Agradecemos al presidente Nicolas Maduro su apoyo inquebrantable al referendun por la Republica catalonia .Salut i Republica
I el socis diuen alguna cosa?
Isidre S, 19/09/2017 a les 18:54
+8
-1
I els que governen el Consell amb ells no diuen ni pio? Els d'Esquerra no? els que estan pel referèndum, i la llibertat, o només pel càrrec?
President fent de Guardia Civil
Humorcillet, 19/09/2017 a les 23:41
+8
-0
Que trist que un President del Consell Comarcal del Montsià faci la faena de la Guardia Civil, així mos va a les Terres de l'Ebre:

Jo jo jo
Anònim..., 20/09/2017 a les 00:01
+1
-2
Els mateixos que volen la independencia se delaten sols!!! Jojojo, vaya país que ens espera...mes lladres que els que tenim....
Que ridiculs
PSC de risa
Anònim, 20/09/2017 a les 11:02
+5
-0
D'aquí poc el veurem ballant als mítings agafadet del braç d'Iceta. Grans demòcrates aquells que obstaculitzen el dret a vot i llure pensament!!! De què tenen por? de desaparèixer del mapa ja....
Fora botiflers
Anònim, 11/10/2017 a les 21:16
+0
-0

Algú va dir que "només hi ha un ser més menyspreable encara que el botxí, i és el seu ajudant".