referèndum

Ferran Bel, sobre la Fiscalia: «No ens faran canviar de parer»

L'alcalde de Tortosa assegura que «la bogeria de l'Estat és inversament proporcional a la seva impotència de veure com es farà el referèndum»

La Fiscalia ordena investigar tots els alcaldes compromesos amb el referèndum

, Tortosa | 13/09/2017 a les 18:13h
Arxivat a: Política, PP, Ferran Bel, Estat, Fiscalia, alcalde de Tortosa, referèndum
Al mig de la imatge, l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, a la manifestació de l'11-S este dilluns. | Sílvia Berbís
L'alcalde de Tortosa i diputat del PDeCAT al Congrés, Ferran Bel, ha assegurat que l'advertiment de la Fiscalia no farà canviar de parer als alcaldes que han donat suport a l'1-O. Bel ha manifestat que "no canviarem d'actitud", i ha explicat que no ha rebut cap notificació i que se n'ha assabentat de les citacions de Fiscalia pels mitjans de comunicació. "És kafkià que un fiscal, que a sobre està reprovat pel Congrés, ordene a 712 alcaldes elegits democràticament que se'ls cride a declarar com a investigats per col·laborar en un procediment democràtic com és un referèndum", ha afegit. Bel ha reconegut que esperava la maniobra de la Fiscalia i advertix que el procés encara no ha acabat. "La bogeria del PP i de l'Estat ara mateix no té límit i és inversament proporcional a la seva impotència de veure com aquella cosa que van dir que no es faria, com és el referèndum, es farà malgrat tots els entrebancs i boicots", ha etzibat.

Bel ha avançat que els alcaldes decidiran una posició conjunta esta tarda però que, en cap cas, canviaran d'actitud. L'alcalde ha assegurat que no ha rebut cap comunicació i que l'anunci de Fiscalia és una "mostra més" de com funciona justícia. "És un gest d'impotència en un procés profundament democràtic. És molt difícil explicar que se cite a 712 alcaldes per col·laborar a posar unes", ha afegit.

Tortosa és juntament amb Reus un dels municipis més grans de la demarcació de Tarragona que està inclòs en la llista dels 712 alcaldes a qui se citarà a declarar. Fonts del consistori reusenc han assegurat que no havien rebut cap notificació, i que l'alcalde Carles Pellicer està fora de la ciutat fins este dijous.

COMENTARIS

HAAAAAAAAAAAAAALA
Anònim, 13/09/2017 a les 19:19
+24
-1
No se,no se ,delante de un haber si eres un machote imperrito ,tiempo al tiempo ,que no hay duro que no se ablande
L' alcalde de tots?
Anònim 1, 13/09/2017 a les 22:11
+11
-3
I el vot dels tortosins? encara estem esperant la reconstruccio i millora de l'estatua de la batalla de l'ebre!!! I tb va ser una votacio del poble!!! Pero com no va sortir que se retire!!! Esta votacio no es te en comte!!! O escuden que no hi han diners, i arreglar.
Pero ell demana referendum
Quin riure!!!!
Anònim, 14/09/2017 a les 10:17
+6
-5
No s'ha de tenir vergonya per posar-se la samarreta que toca i negar la retirada del monument franquista més gran de Catalunya. Hipocresia en estat pur!!!
Democracia
Anònim 9, 14/09/2017 a les 23:35
+5
-0
Si volen democracia ja esta be, pero el poble de Tortosa va demanar conservar i reformar el monumento a la batalla de l' ebre!!! I aixo es democracia!!! Ho va votar la mejoría!!! Agrade o no!!!
...bueno..bueno...
Anònim de Alberto Beltrán Rodríguez, 17/09/2017 a les 18:28
+0
-9
FUERZAS NEGRAS Y CACIQUILES TORTOSINAS: ya se que haréis todo lo que esté en vuestras puercas manos para entorpecer lo que llamáis Butirreferendúm..., pero os puedo decir que por el extranjero ya hay movimientos mas a favor de los catalanes de "pedrigee", que de los que se sienten a la vez españolitos y catalanitos...
malo..malo..
Anònim, 18/09/2017 a les 11:21
+9
-0
Otra ves lo musico con la cantinela ( no me jda no mjda sr. profesor que antes de cantar la cancion aprendese Ud la L E C C I ON ) . . . . anda ya.. .
para el BO . .BO(bueno bueno en castellano)
mikenavajaAnònim, 18/09/2017 a les 15:26
+5
-0
Por fin : Hay un gobierno en el mundo que reconoce el derecho al referendum se gun noticias mundial : es el Sr. Maduro de venesuela , asi vamos
Dret a decidir
Anònim, 18/09/2017 a les 22:04
+4
-0
Grasias Venesuela y su president Maduro por apoyar nuestro referendum
Maduro
Anònim 9, 18/09/2017 a les 22:29
+5
-0
Correcto maduro aprueba el referendum!!! Normal, en Cataluña estamos en una gran dictadurA!!! Si no eres separata eres un bicho raro!!!
Vaya dictadura!!!
Ke vergüenza con lo que era Cataluña y como se la están cargando!!
I soc tortosi!!!!
Maduro
Anònim, 19/09/2017 a les 15:24
+2
-1
Maduro dice en venesula no hay una dicta (dura ) sino que es una dicta (blanda ) copia exacta del discurso de Pinochet